rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Arg

Kategori: Allmänt

Nu har jag fått nog. De är inte ok att prata skit om mej på de sättet o prata skit om alla o allt.
De är fan inte ok.
Jag är fan mycket bättre än dej o denna gången får du bita i de sura äpplet.
För nu reser jag mej upp o säger ifrån.
Jag har mina medmänniskor med mej o ni betyder så mycket :)
Jag hoppas du ångrar de du sagt o gjort .
För denna gången är jag starkare o har mer mod att kunna sätta ditt dej.






Iaf idag har jag pratat med min underbara vän i tele :)
Ska mysa med vovvarna idag tänkte jag är helt slut i kroppen .
Så de blir en lång promenad senare o sedan tänkte jag lägga ett mina spår i husets gemensamma trädgård ;)
Får se om vovvarna klarar de.
Puss o kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: