rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Hejsan hoppas

Kategori: Allmänt

Idag ringde jag liza på kennel stolts :) inget jag ångrar hade nästan skratt kramp i magen efter de samtalet :) vi skrata o prata om allt möjligt :) De finns så fina hund människor där ute :) Min kväll blev iaf gjord av liza. Nu har jag iaf kommit hem o ska kolla över lite saker o batala en räkning som försvan på mail så fick skicka o fråga efter ny :P Sedan blir de ikea i nästa vecka tack vare minochellas.blogg.se/ hon hitta en pall åt min vovve som jag ska ha till henne så hon kan hoppa upp o ner från soffan utan att jag ska bli nojig. Är så rädd om lilla skrott hunden . vill ju inte hon ska va med om mer hemska saker. Men ikea är iaf trevligt o goda köttbullar :D haha Nä om man skulle duscha o sedan i säng för golv killarna kommer imorgon. dom är inte dirkt tysta så sov morgon får inte jag. O dom har redan märkt att man ej ska prata med mej på morgonen innan jag fått mitt kaffe. dom möte mej på gården med 2 kissiga hundar imorse o de va ingen vacker syn för dom för jag kom med gummistövlar , pyjamas byxor o vinter jacka ;) sexigt värre o på allt detta så ståd håret åt alla håll ;) haha Ska iaf duscha nu sedan blir de film mys i sängen :) kram på er :)




image description

Kommentarer

  • Jasmine säger:

    Varsågod!

    Så lite så.

    Lägg (limma, häfta med häftpistol m.m.) gärna nå´n typ utav pilepläd på trappstegen och "vägen ner" på pallen så hon inte trampar fel/halkar ner i nå´t mellanrum.

    Vore illa!

    Hoppas det blir bra!



    /Jasmine

    2011-12-16 | 00:25:43
    Bloggadress: http://minochellas.blogg.se/
  • Gina säger:

    Åh va kul! Har kollat hennes kennel en del med :)

    Är ju väldiiiigt nära där jag bor med haha :D



    Såg på hennes sida på fb att hon hade 3 valpar till salu nu :) Är det tiken ni är intresserade av?

    Hon e jätte söt!:D



    Åh tack så mkt, va fina saker det fanns! :)

    2011-12-16 | 07:11:04
    Bloggadress: http://pixiefisen.blogg.se/
  • Gina säger:

    Okej så kul :D

    Ja det har hon verkligen!:)



    Jasså e det så, får titta bättre sen och se om jag hittar något=)



    När ska du börja ställa dina?

    2011-12-16 | 13:51:12
    Bloggadress: http://pixiefisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: