rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Hundklubben

Kategori: Allmänt

Varit full rulle idag. Träna hundar o åt en långsam frukost :) brukar slänga i mej allt o sedan få ont i magen :( en jobb skadad tyvärr .
Men åkte till klubben sedan för lite möte. Va hund ungdom son hade möte :)
Super skoj va de.
Sen blev de att åka med mor till fritids gården o prata hund med folk där nere så dom kanske kan bli medlemmar i klubben. De finns inte så många ungdomar så fler behövs .

Nu ska jag o vovvarna sova om dom nu vill sova med mej som dom ej verkar vilja.
Puss på er iaf

Kommentarer

  • Jasmine säger:

    Hej!

    Jag har svarat på ditt inlägg på min blogg, men kan svara här också..

    Vilken sorts reservdelar är det isf?

    Kan de inte finnas i typ cykelaffärer?

    Eller kan inte hon du köpte vagnen av fixa det?

    Kolla www.petster.eu... De säljer också hundvagnar med stora lufthjul.

    Hör med dem om de kanske vet, har, eller kan ta hem vad du söker...

    Är där mycket besvär med dessa vagnar som har de stora hjulen?



    /Jasmine

    2011-12-09 | 09:36:02
    Bloggadress: http://minochellas.blogg.se/
  • Jasmine säger:

    Hej!



    Kolla efter regnskydd i vanliga butiker som säljer barnvagnar.

    Det är mitt bästa tips!

    Typ Babyproffsen, Babyland och allt vad de nu heter...

    Ok, trodde du hade köpt den av henne du tipsade mig om...

    Trist när man blir besviken av något man köpt på nätet.

    Jag skulle hellre vilja ha den du har än min rosa (jag gillar inte rosa, men det var bara den att välja på när jag köpte min).

    Köpte en beige nu istället och ska sälja min rosa, men vill ännu hellre ha en i den modellen du har.

    Ella älskar också sin vagn!

    Hon hade säkert också legat i den varje dag om hon hade fått, men den används ju bara vid specifika tillfällen (som när hon gjorde illa ryggen och när vi var på Sofiero).



    /Jasmine

    2011-12-10 | 04:26:05
    Bloggadress: http://minochellas.blogg.se/
  • Minnie säger:

    Åhh är det en långhårig chihuahua? Vad fin den ser ut :)

    2011-12-10 | 17:52:49
    Bloggadress: http://minnies.blogg.se/
  • Minnie säger:

    sv: jaha, haha oj då hade jag ju ganska fel. Jag har nämligen bara sett korthåriga russkiy toy hundar :)

    2011-12-11 | 19:07:31
    Bloggadress: http://minnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: