rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

julen slut

Kategori: Allmänt

Jaha då va julen slut . Min jul va inget jag vill uppleva igen. Bråk om vem som man ska köpa julklappar åt o gnäll om att folk som jobbar inte har råd med julklappar.
Ja ett jävla gnäll rent ut sagt.
Man firar jul en gång om året o då kan man väl va sams o slut gnälla.

Jag som är arbetslös med 2 hundar o räkningar hade råd att köpa julklappar. Köpte tyg o så hade vi tyg färg hemma. Så syde förkläden åt alla mina släktingar o familje medlemmar.
Billigt o fint alla uppskatta de.

Men nog med de julen är iaf slut o fick fina paket av min fina lilla syster :)
Blev bortskämd av henne.
Hundarna fick en del julklappar o jag fick julklappar som jag ska dela med dom. ( bollar , tränings godis ,mm )

Velvet va jul fin nästan hela dagen i sin klänning :) hon trippa omkring o såg fin ut o alla gulla o fota henne :)

Nu ska jag snart sova lite iaf. Får frukost sällskap imorgon av Rebecca , hennes lilla syster o rebeccas nya naken hund :)

Puss o kram på er ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: