rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Måndag :)

Kategori: Allmänt

Dagen börja med att jag åkte till läkaren. Sedan bar de hem o jag vila lite va super trött.
Somna i soffan i en timme med hundarna sen har vi myst o städat i omgångar .

Imorgon vet jag ej om jag hinner blogga då vi ska till Vetrinären med velvet hon måste få kollat sina tuttar då som sprutar mjölk o hon mår inte direkt bra av att va sken dräktig, så blir en koll o så klipper vi klorna samtidigt då dom måste ge henne lugnande.
Efter allt hon varit med om så får hon panik när jag klipper så jag är rädd att skada henne. Ni kan inte fatta vilken styrka de finns i 2 kg benig hund. De hår liksom inte att hålla henne.
Men Chulli klipper jag sj med lite proteser från hans sida.
Men men måste sova nu. Ha de Kramis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: