rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Orkar inte ta mer

Kategori: Djuren

Just nu är jag så fruktansvärt arg så jag gråter.
Tänker skriva av mej här så för den som inte vill läsa de så sluta här då.

Grrr är så arg för att människor i min släkt behandlar mej som om jag vore ett missfoster.
Jag har dyslexci o inger annat.
Fattar inte hur man kan prata så mycket skit om ens släkting som mina släktingar gör om mej o de värsta är att inget är sant utan bara påhitt allt. O när man försöker reda ut allt så får man inte öppna munnen o säga att inget av de som sagt är sant.
Jag skulle kunna gå genom eld o över vatten för vissa av mina släktingar o att då bli anklagad för såna saker som jag blivit de är så sjukt.
Jag blir så arg o ledsen att folk av mitt eget kött o blod kan tro o säga så elaka saker som dom sagt.

En dag kommer jag tyvärr att lämna allt bakom mej o aldrig mer vända om för att någon sin prata med någon av mina släktingar.
De finns få släktingar som jag kommer hålla kontakt med o dom kan jag räkna på min en hand.

De värsta med allt detta är att dom som snackar skit har blandat in mina hundar o hittar på lögner om de med o där går verkligen gränsen. Mina djur o spec mina hundar håller man inte på att anklaga för falska saker mm.
Dom kan inte försvara sej o hade de ens varit sant de folk säger så hade jag inte brytt mej men de är ju inte sant.

Fattar bara inte hur folk kan va så elaka mot sitt eget kött o blod. Tyvärr är de dom som format mej till den jag är idag o jag försöker slå mej loss från allt de. Jag hatar verkligen en del av de.

Som sagt jag har dyslexci o är inte sjuk i huvudet för de.
Jag kan så mycket bättre utan allas skitsncka för mitt eget kött o blod gör mej så illa. Fy fy fy de är väl de snällaste man kan säga om dom.

Jag hoppas att dom ångrar sej en dag men dom har själva lärt mej att va långsint så då får dom bita i de sura äpplet sj. För don sakerna jag blivit anklagad för de anklagar man aldrig någon för.

Tyvärr har de satt sina spår rejält o de är hemskt att inte kunna va sej sj bland sina släktingar för att man är rädd att bli anklagad för något nytt.
Usch

Nä måste försöka sova lite o sluta tänka på detta skit.
Ska packa klart imorgon för att åka till Kalmar på söndag :)
De ska iaf bli riktigt kul. Där finns inget skitsncka utan racka kort o underbara människor o djur.
Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: