rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Påsk middag hos mormor

Kategori: Djuren

Idag va vi på påsk middag hos mormor o som vanligt så fick vagnen hänga med då de blir lugnast så o för att hundarna ska kunna slappna av lite.
Dom älskar ju att sova o mysa i den.
Så dom låg där störe delen av kvällen :)
Dom sov under middagen vilken va skönt för annars tigger dom bara men dom ville ju sj va i vagnen sidan om bordet så de va inget tvång.

Efter middagen så tog vi en lös runda i trädgården o de blev kisse runda.
Velvet stack som vanligt då hon just nu låsas som att jag inte finns så fort hon kommer lös. Humm knas hund.

Chulli va duktig :)

Efter promenaden så blev de häst muskel o båda hundarna ville upp i vagnen så jag lyfte upp velvet medans Chulli hoppa upp på stolen sidan om o sedan ner i vagnen.
Duktig kille.
Inget tvång där.
Stängde dock vagns nätet då jag är rädd att velvet ska trilla ut o vill inte hon ska skada sej mer.
Sedan åt dom en stund o somna gott.

Så de är typ vår dag.
Åt god mat mm
Dock åt jag lök så fick ont i magen o åt mycket laktos mat så då får jag också ont i magen. Men de va så gott ju.

Nu ska vi sova iaf.
Natti

Kommentarer

  • Jasmine säger:

    Gillar din vagn!

    2012-04-09 | 09:03:48

Kommentera inlägget här: