rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Så nu mår jag bra

Kategori: Djuren

Hade sån feber o mådde så dåligt att jag fick åka akut till sjukhuset här om dagen. Dom fixa mina fel o så fick jag åka hem.
Nu mår jag bättre men ska på åter besök på måndag.

I fredags va vi i smyge :) hos gamle mormor o morfar igen.
Vi va där länge o jag , mormor , gamle mormor o vovvarna va ute o gick. :)
Härligt i de fina vädret.
Sedan blev de bullar som gamla mormor gjort mm :)

Åkte även o köpte mer sund hund mat åt velvet. De blev 3 paket på oxmix sedan en paket med ox hjärta, lever o annat sånt äckligt. O 2 paket revben :)
Tillbringat kvällen med att kära upp mat o packa in. Velvet har ett eget frys fack i fryser ;) de ni inte alla hundar som har de haha
Vi missa posten imorse så tog den nu ikväll. Där fanns en spår linna :)
Ett par löp trosor såklart rosa :)
O så hade velvet fått paket från Ebba( hund ) som ägs av liza på kennel stolt :)
En super snygg overall som satt underbart :) kvalitén är så jävla bra ursäkta jag svär men för 250 kr så känns de sjukt billigt för den kvalitén :)
Har bloggat om liza's hemsida innan med halsband. Så är ni sugna på kläder eller andra tillbehör så maila henne :) hon har även en FB sida som heter samma som hemsidan :)

Men nu ska jag sova kl är mycket.
Lördag ska bli händelserik hoppas jag.
Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: