rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Snabb uppdatering

Kategori: Djuren

Lite snabb blogging.
Igår blev jag hämtad kl 4 sedan bar de iväg till Malmö där jag hjälpte Rebecca att laga mat sedan han vi precis äta upp då katten börja få kryst verkar.
Vi hämta alla tillbehör som vi skulle behöva o satte oss på golvet hos katten Ester.
Hon födde sin första bebis o den va svart o vit :)
Efter den kom de en 3 färgad hona
Katt unge nummer 3 blev en hona som är 3 färgad :)
Efter den lilla kom en Bamse stor svart o vit unge
Efter den trodde vi de va slut men helt plötsligt kom den sista ungen ut en blå randig liten liten unge :)
Så 5 fina ungar kom ut o jag fick klippa 2 navel strängar ;)

Idag har jag feber o mår bajs :(
Så bloggar mer när jag mår bättre

Kommentarer


Kommentera inlägget här: