rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Sova ??????

Kategori: Djuren

Kan F.. Inte sova o de är riktigt jobbigt. Vill verkligen sova. Somna dock till innan men vakna av att min hand sov :(
Jaja ska ej gnälla mer

Ligger o kliar velvet på magen iaf o lyssnar på när Chulli snarkar.

På fredag bär de nog av till smyghamn för att hälsa på gamle mormor o morfar :)
Dom är så underbara :) min gamle morfar är cool o vi brukar prata om allt möjligt men mest om djur.
Min gamla mormor brukar alltid berätta om när hon bodde i Spanien o sålde pälsar med Marita book ( Anna books mamma )
O om gamla mormors 2 chihuahua hundar samt hennes kungs pudlar hon hade när jag va väldigt liten :)
Hon hade 4 hundar när jag va liten bebis upp till något år men jag minns bra kungs pudlarna svagt.

Ska iaf klippa gamle morfar med när vi ändå är nere hos dom :) o så blir de nog en promenad med morfar o hundarna.
Dom har ju en liten vovve med vid namn smulan. En arg liten sak.
Men hon har fått respekt för mej på senare år så vi är kompisar, dock måste man hålla koll på vart hon har munnen annars kan man lätt få känna på tänderna. ( inger jag gillar )
Men hon är snäll så länge man läser henne rätt o mutar henne med godis.
De är iaf en bra början då hunden varit ett monster som ung.

Men men mina små får hänga med men dom får bo i vagnen eller i deras enorma canvas bur.
Hon skiter i vilket för jag går alltid en lång runda o sedan sover dom medans vi är där på besök.

Men nu ska jag försöka sova igen.
Hoppas alla får en fin torsdag :)

Kommentarer

  • 2 and a half chihuahua säger:

    Tack så mkt! :)



    Åhhh pussa henne från mig med!



    Kram

    2012-04-12 | 08:22:50
    Bloggadress: http://pixiefisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: