rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Fortsättning seg

Kategori: Djuren

Eftersom jag mobil bloggar så blir de ett par inlägg ;) haha Jag hoppas att nu kan kommentera för kan ni ej de får ni gärna maila mej o berätta de ( [email protected] ) Jag uppskattar om jag får veta om jag löst problemet eller ej. Vill ju att mina läsare ska kunna kommentera ;) Imorgon kväll tänkte jag slänga upp lite bilder på de kläder jag ska sälja så ni kan kolla de. ( hundkläder) Ska även gå igenom min egen garderob för att se om jag kan göra lite plats till nytt :) Men som sagt säljer ut lite hundkläder mm för att täcka de jag lagt ut nu när velvet va sjuk. Tyvärr så var bara mina djur varit sjuka på senaste tiden så deras konto är tomt nu :( därför säljer jag lite av deras saker som jag ej använder till dom eller behöver för att jag har så mycket annat. Jaja ska iaf göra ett inlägg till ;)

Kommentarer

  • Jasmine säger:

    Tjingeling!
    Nu gick det att kommentera!
    =)

    Natti! (klockan är ca. 03.40)
    /Jasmine

    2012-08-04 | 03:38:47
    Bloggadress: http://minochellas.blogg.se

Kommentera inlägget här: