rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Arg

Kategori:

Jag är så arg för så mycket. När jag köpte velvet va jag världens lyckligaste o de ät jag fortfarande men med ett gråtande hjärta.
Velvet är o kommer alltid va min dröm hund. Hon är väldens bästa o min kärlek till henne så obeskrivlig.
Sen att hon är " sjuk " / har en "defekt " de hade jag aldrig räknat med.
Hon va bara 8 månader när hon bröt sina båda framben. Ingen vet vf o jag har varit hos en rad olika Vetrinären o haft kontakt med en rad olika veterinärer. Lagt ner över 50 tusen kr på hennes operationer , mediciner , behandlingar , massage , hund sim , special saker , ja massor med mer.
Jag fick sedan Chulli från samma uppfödare som jag köpt velvet ifrån. Bör jag fick han så åt han märkligt o ville ej äta om maten inte va uppblötad.
Jag åkte o kolla hans tänder när de ändå va gratis koll.
De vissa sej att 16 tänder va super dåliga. Så fick boka en tid för operation.
Han operera ut 16 tänder o de kosta mej hela 7 tusen plus medicin.
Gratis hund va de jag skulle få. Humm
Diskuter bart.
Chulli va även ett monster när jag fick hem han. Han bet , skällde o skrek för allt. O rörde man händer fort eller mot han för fort så la han sej på rygg o såg rädd ut.
Än idag 2 år efter så kämpar jag med detta beteende .

Sen nu till råga på allt så har min såkalat chef inte betalt ut min lön mm. O jag får snart panik jag står helt utan pengar. O inget jobb då de va ett *piiiipppp* till chef.

Jaja nu ska jag antingen sova eller skita i de vet ej vilket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: