rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Deppig

Kategori:

Just nu är så jag trött på allt förutom mina fina små änglar o mina fina vänner.
Men alla problem o allt skit snack kan jag va utan. Att folk snackar skit om mej de kan dom göra för de kan man ändå stängs av. Men när ens nära familj pratar skit om en då går gränsen.
Jag blir så ledsen , känner mej sviken åter igen. Människan påstår att mina päron betalar allt till mej o att jag får allt jag pekar på. Detta är ej sant o de är sjukt jobbigt att höra.
Då jag längtar tills jag får ett jobb så jag kan betala hem , flytta mm.


De som startat allt detta bråk är att människan vill ha uppmärksam.
Människan har jobb , tjänar egna pengar.

Jag är arbetslös , betalar mina räkningar , betalar för hundarna , betalar mina kläder , ja betalar de jag gör.
O eftersom jag inte kan betala hem så damsugar jag hela lägenheten förutom min systers rum. Men alla andra rum , då mina Pärsons rum också.
Jag diskar oftast .
Jag sköter hundarna o katterna fast att jag är allergisk mot våra katter så sköter jag dom.

Då kanske ni förstår vem jag menar.
O gör ni ej de så är de min syster som gnäller o snackar skit.

Hon jobbar , betalar med hem men med mycket bråk mellan mina päron o hon.
Hon betalar sin mobil räkning ibland.
Hon har kompisar som äter o sover här.
Hon städar aldrig efter sej o diskar aldrig efter sej.

Man blir så ledsen :(
Att hon betalar hem 1500 kr på en hel tids lön är skam .
Men men
Nu ska jag försöka sova , dock är jag så less på allt skick snack

Kommentarer


Kommentera inlägget här: