rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Usch.

Kategori:

Alla frågar mej vad jag önskar mej i julklapp. De ända jag önskar mej är att velvet ska bli bra. Att hennes ben ska bli helt återställda.
Dock är detta hennes sista jul här på jorden o dd gör så ont i mitt hjärta.
Jag vill inte sända min finaste till sin vackra syster i himlen inte än.
Men den dagen kommer med storm steg o de växer en panik / ångest inuti mej :(

Hon lider ej av sina ben o då länge hon ej har ont eller lider så får hon ju va kvar. Men en hund på ca 2,5 år ska inte behöva gå mot sitt slut så här fort.

Man märker på velvet att när de är sjukt kallt eller hon står stilla så känns de nog konstigt eller gör ont för stunden.
För att ha så mycket metall i sina framben o nästan all kropps vilt ligger på fram delen så kan de inte va skönt när de blir så kallt.

Men som sagt hon lider ej men tanken att behöva ta bort mitt älskade hjärta de är så hemskt :(

Ibland kan jag vakna på natten o gråta få jag drömt att jag tagit Hejdå av henne. De är den värsta mardröm man kan ha.

Men men imorgon är de jul o jag ska packa till hundarna då vi ska till mormor.

Så ha de gött god jul

Kommentarer


Kommentera inlägget här: