rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Dålig uppdatering

Kategori: Allmänt

I onsdags förra veckan va jag o sola med min mamma o syster. När vi va klara va jag lite öm i ryggen som vanligt va dom sten hårda solariumen.
Så de va hem o tog en varm dusch.
När jag vakna i tisdags så kunde jag knappt röra mej hade så ont i svanken o upp i ryggen :( hemskt va de.
Tog piller o försökte sova bort de hela dagen.
Dock i fredags blev de värre då de nu brände som eld i hela ryggen :(
Tog voltaren som jag ej gillar o de hjälpte men jag började att svettas o frysa om vart annat.
I lördags Vakna jag med sån huvud värk , stel från svank o upp i huvud o snacka inte om ont. Jag skrek på mamma o bara grät så ont de gjorde :(
Hon kom med piller o tog hundarna som sedan tvunget skulle sova med mej någon timme till.
Vakna senare o kunde iaf ta mej ut sängen för att lägga mej i soffan.
Tog piller hela dagen o sov mest.
I söndags va de likadant , de va hemskt .så dagen blev som lördagen.
Nu i måndags va jag hos läkaren o tog blod prover o en kiropraktiker kolla min rygg, han bestämde att knaka rätt mina höfter o svank.
Ajj vad ont / skönt de va. Efter de kunde jag gå normalt igen o inte som en tant på 100 + typ haha
Han kände o klämde men hitta inget mer än att han trodde jag hade en jätte inflamation i övre delen av ryggen o upp i bakre delen av huvud musklerna.
För de i svanken släppte när han knaka rätt min höft så.

Så de är därför jag ej varit så aktiv här.
Är nu nästan helt åter ställd :)
O imorgon ( torsdag ) åker jag till Kalmar o hälsar på min sushi bästis Monika :) ska även gosa med hennes vovvar o titta på den nya sötnosen :)


Lite om hundarna med :)
Min snälla syster har aktiverat mina hundar o varit på promenader med dom nu när jag varit så dålig :) hundarna älskar min syster men att gå utan matte är inget dom gillar så Emma min syster fick dra Chulli med sej på halva rundorna. Sen springer han typ hem. Haha
Nu ligger dom här helt i drömmarnas värld o sover.

Så nu måste jag sova innan jag stupar. Haha sov gott alla
Puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: