rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Onsdag

Kategori: Allmänt

Min onsdag har varit ganska ok.
Börja med ett långt långt samtal med min nya o underbara vän Monika :)
Sedan ringde jag jobbet o prata om fler timmar o att allt går bra :)

Sen va jag sällskap åt mor som fick järn på vårdcentralen.

Efter på väg hem blev de snabb stopp hos grizzly för att köpa våt foder åt velvet o handla presenter som jag ska ha med bästa vecka :)

Åkte hem o åt lite , sedan skulle jag bara mysa 10 min med velvet i soffan o somna sten hårdt :(
Sov iaf i 2 timmar o vakna sen av att de blev kallt på magen o på benen, haha då hade hundarna gått sin väg.

Nu ikväll innan sängen fick hundarna lite borstning o Chulli fick stå fint på byrån :)
Han är duktig min kille.
Velvet blev också borstad men hon hatar att stå på bord eller byrån så de blev en snabbis. Mest för att träna att de inte kommer en läskig vetrinär eller sprutor bara för man hamnar på ett bord.

Prata även med en mycket trevlig människa nu ikväll med som har samma ras som jag :)
Mycket trevligt att kunna sätta en röst på ett ansikte också :)

Nu ska jag Nanna iaf för imorgon ska vi köpa back on track åt velvet :)
Kramis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: