rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Hoppas på valpar

Kategori: Allmänt

Här har jag lånat 2 bilder från Liza på kennel stolt .
Min mor vill verkligen ha valp efter just dessa 2 sötnosar :)
O jag kan inget annat än att hoppas att de blir valpar. Då valpen kommer va lika mycket min som mammas. Jag sköter liksom träning , utställning mm . Sånt som min mor tycker är tråkigt.
Ska dock försöka få henne att bli intresserad av någon hund gren iaf.
Här kommer iaf bilder :)
Ebba är den med rött halsband o dobby är den andra.
Ser nu nu så lik Ebba o velvet är de är lite sjukt.
O kan säga att dom luktar likadant , ni vet den där hund lukten som alla hundar har. Fast dom luktar gott fast hund.
Lika mjuk o fin päls. O en härlig personlighet.

Dobby är en riktig liten snygging o så go o snäll :) fick en puss av han med på My dog :)

Puss på er läsare o hoppas att de va ok Liza att jag låna bilderna.

Kommentarer

  • Jasmine säger:

    Hej!

    Vet inte om du fått kontakt med Sune än, men tänkte även tipsa dig om denna sidan, www.bosseshundhjalp.se där man kan söka ekonomiskt stöd för vissa situationer!

    Kanske går det att få ett litet bidrag då dina försäkringspengar är slut...?

    Lycka till!

    /Jasmine

    2012-01-10 | 22:17:19
    Bloggadress: http://minochellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: