rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Natt bloggar

Kategori: Allmänt

Kan verkligen ej sova :(
Kan börja snabb berätta om igår.
Igår prata jag med jasmin som äger hunden Ella :) hon bloggar också om sin hund o sitt liv.

Hon tipsa mej om en klinik som jag ska åka till nu på fredag.
Vi ska ditt med velvet för att få ett utlåtande. Jag är ju så petig med mina hundar så vill att fler veterinärer kollar på henne innan jag tar några beslut. Vill ju att allt ska gå rätt till.

Va även o ficka mina nya ögon igår ;) bild kommer upp ;)

Idag va vi även o hämta papper om velvet o köpte mer mat åt Chulli.
Köpte en jacka åt velvet igår med. Jag kunde bara inte låta bli, de va super rea o jag har kollar på den länge så hoppas den kommer hem snart :)

Nu ska vi försöka sova.
Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: