rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Vetrinär besök

Kategori: Allmänt

Idag va vi på jennyhills vetrinär klinik. De känndes mycket bra o velvet skötte sej fint.
Vi fick mycket förklarar o känns som om dom kan hjälpa velvet.
Dock ska jennyhills o min vetrinär samarbeta så velvet får bästa vård. O de känns skönt :)
Till lite annat. Vi har typ sovit resten av dagen. Jag har ju sovit dåligt i även en vecka nu för allt med velvet , så vi sov en lång middag :)
Skönt va de.
Pratat med Jasmine också o jag vet ej hur jag ska kunna tacka dej.

Nu ska vi Nanna igen iaf.
Kramis

Kommentarer

  • Jasmine säger:

    Hej Johanna!

    Nemas problemas!

    Kan man hjälpa någon så ska man...!

    Ja, jag har en sådan väska fast den ovala modellen (large). Om du klickar på "augusti" under länken "Arkiv" till höger på min sida och sedan scrollar långt ner så ser du ett helt inlägg om den väskan.

    /Jasmine

    2012-01-14 | 02:28:23
    Bloggadress: http://minochellas.blogg.se/
  • Gina säger:

    Ne men gud! usch så hemskt! :( Hoppas att det löser sig och hon blir fullt återställd :/



    Jo det e bra med mig annars.

    Ja, vi åker och hämtar henne på arlanda på torsdag....kan knappt vänta :)

    2012-01-14 | 09:28:26
    Bloggadress: http://pixiefisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: