rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Bläää

Kategori: Djuren

Som ni märker som skriver jag sällan. De är för jag ej mår då bra. Jag skulle helst vilja krypa ber i sängen , dra täcket över huvudet o komma fram när all känns bra. Dock funkar de ej så. Evigt jobb sökande , ta hand om mina älsklingar ( som är skoj ) Ja lite sånt smått o gott. Velvet mår inte super bra men inte super dålig iheller :( Hon tar de hårdt när se är så varmt o de oroar mej mycket :( vill ju inte säga Hejdå än. Känner mej inte redo för de, men måste jag så måste jag. Jag är aldrig ego i såna här fall även om de kanske låter som de. Men klart man inte vill ta Hejdå av sin bästa vän. Men till något roligare. Wendys halsband kom idag som jag längtat efter :) så himla fint :) De är Liza på kennel stolt som gjort de. Hon har den butiken jag länkat till flera gånger :) Liza gör sina saker från grunden hon lägger ner mycket tid o kärlek på varje liten sak :) Jag köpte 2 utställnings koppel :) ( brunt o svart ) En godis väska ( svart med guld ) 3 bärnstens halsband Samt halsband till wendy :) De blev lite över 1000 kr o jag lovar att jag aldrig kommer ångra mej. Älskar mina saker o dom kommer hålla länge :) Men men ska sova nu då jag ska hänga med som sällskap till Gbg imorgon :) Kanske bloggar ifrån bilen får se hur min mobil vill funka

Kommentarer


Kommentera inlägget här: