rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Hittar ingen ork

Kategori: Djuren

Jag hittar ingen ork till att blogga. Velvet är dålig o de tar så sjukt mycket på mej. Har inget tålamod alls med övriga djur :( Jag lever i min egen bubbla för att inte jag ska börja gråta :( Vill inget hellre än att velvet ska bli frisk o leva ett par år med mej. Men de känns som att dagen då hon lämnar mej närmar sej fortare än vad jag trott :( Jag tittar på henne varje dag o önskar att allt varit bra. Inga brutna ben ingen förstorad livmoder :( VILL INTE MISSTA DEJ NU En del av mej kommer försvinna med dej velvet , du är min första , helt egna djur , min helt egna första hund som jag sj betalt . Du är mitt allt, mitt liv , min älskling. Vill inte du ska va sjuk. Så alla där ute håll tummarna för henne. Hon behöver all hjälp hon kan få.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: