rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Arg , ledsen , arg

Kategori: Djuren

Tänker skriva av mej så läs inte om du är en sådan gnällig typ.

Iaf så prata jag med arbetsförmedlingen o något dom kommit på nu är att jag ska åka ner en gång i veckan o vissa vilka jobb jag sökt.
Dock kommer de kosta med 50 kr i veckan bara för de.
Tror dom jag är gjord av pengar.
Man får 2800 kr av dom i månaden o så ska jag betala mat, alla räkningar , kläder , dusch tillbehör, hyra ja ni vet allt som en normal människa betalar.
Hur FAN ska man kunna betala allt de plus 200 kr i månaden för att vissa upp något för dom. Har dom aldrig hört talas om internet o mail.

Blir så jävla förbannad , ledsen o ja en rad andra känslor.

Ska iaf på möte imorgon så får väl se vad för otrevliga saker dom ska säga denna gången.

Deras senaste replik va. Skriver du inte på här får du inga pengar .
Liksom ursäkta men de lätt som ett hot men dum som jag är skrev jag på då jag inte orkar tjafsa med dom IGEN. Om mina pengar.

Jag hatar liksom verkligen dom o de står jag för.
Denna gången ska jag ej va tyst. Idag ska jag skriva ihop ett mail o skicka runt. Är trött på att bli ner tryckt av dom som ska hjälpa en att få ett jobb.

Jaja får sätta fart med mailet nu. Ha de bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: