rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

En av mina drömmar

Kategori: Djuren

En av mina drömmar är att äga en fin pomeranian tik. Vf just denna ras vet jag ej. Men någon gång i mitt liv vill jag äga en sådan.
Ta de inte fel . Utan jag vet vad rasen behöver mm.

Men en annan dröm är att äga en choklad brun ryss :) de skulle va underbart.
Jag har ju en liten dröm att föda upp frisk , sunda , rastypiska o fina ryssar :)
Jag tänker dock ej masa producera som vissa gör med. Sina hundar då.

Tycker man ska avla på bra djur o då gäller de alla djur.
Med bra djur menar jag friska djur med bra psyke.
De är viktigt tycker jag att föda upp bra individer.

Men men jag måste sova nu då jag inte vill ha en sömn lös natt till.
Natti puss på er

Kommentarer

  • Isabel säger:

    Otroligt synd om dessa hundar som råkar ut för att vara "avlingsmaskin" istället för hund! Viktigt att man som köpare skaffar sig en bra bild utav uppfödaren och faktiskt inte välja den kennel med billigaste hundarna. Inte för att dyrt är bäst alltid.



    Fråga mig inte hur jag kom in på din blogg, men det gjorde jag, haha. Söta hundar du har!



    2012-03-27 | 20:49:36
    Bloggadress: http://kalabalikartat.blogspot.com
  • Johanna säger:

    Ja de är synd om såna hundar o de är därför jag vill

    Avla sj då jag möt både dåliga o bra uppfödare.

    Jag har sj en fin tik men hon uppfyller inte ras standarden helt ut o därför ska hon ej avans på. Men hon kommer ju ändå få bo kvar hos mej.



    2012-03-27 | 22:07:55
    Bloggadress: http://rysskkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här: