rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Evigt jobb sökande

Kategori: Djuren

Söker jobb på jobb.
O inga svar får man iheller.
Pratat med arbetsförmedlingen o där säger dom att man ska söka alla jobb. Men att söka jobb som snickare utan utbildning är lite svårt o onödigt.
Kg söker dock jobb där jag vet att jag är lämpad att jobba o där jag vet att jag brinner för de jag vill.
Jag vill kunna göra ett så bra jobb så möjligt o att mina med människor på de jobbet ska va nöjda med de jag presterar.

Jag hatar att göra dåliga jobb eller prestera dåligt på ett jobb.

Men men nog om de :) idag lördag så va farbror , flickvän o min finaste farmor här :)
Imorgon söndag blir de foto dags för dogsen sedan blir de träning för mej i Chulli på hund klubben. Då vi ska va med i en uppvisnings gupp :) ska bli skoj.
Men lite nervöst är de för vet inte alls vad vi ska göra eller vilka som kommer.


Men nu ska vi sova :)
Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: