rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Hjälp

Kategori: Djuren

Vad vill ni läsa om här i bloggen ?
Jag behöver tips om vad ni vill läsa. Såklart så kommer jag fortsätta blogga om hundarna då bloggen bygger på dom.

Men liksom något spec i hund ämnena ni vill jag ska ta upp ?

Men kan tillägga att ni såg i mitt ena inlägg att jag köpt rullkoppel o ja de ska användas i skogen o som tränings redskap ( förlängd arm)
Velvet behöver jag träna på inkallning så hur smart är de inte med ett rull koppel då.
O som jag skrivit innan , använder man de rätt så funkar allt o alla blir glad. :)

Chulli kommer typ 99% av alla gånger jag kallar på han då de står mat i pannan på han. O han är rädd att få skäll också när han ej lyder. Dock inget jag lärt han utan han va så när jag tog över han.

Ska skriva om han imorgon tänkte jag :)
Kram

Kommentarer

  • Jasmine säger:

    Tjingeling!

    Har inte bestämt om jag ska köpa en Fatboy eller inte. Tänkte mest kolla vad du hade tänkt dig för pris isf... Hade du inte en röd och en limegrön? Ja, som du vet är den ekonomiska situationen inte den bästa heller... Och jag tror inte att jag har något här heller som vi skulle kunna byta mot... Har ett nästan nytt koppel (funktionskoppel som kan göras olika långt) + halsband i lime/neon/ljusgrönt från Karlie med en strassrad som är nästans sprillans nytt eftersom jag gick över till sele när Ella gjorde sig illa i ryggen. Halsbandet har hål vid 23,5 - 25 - 26,5 - 28 cm. Både kopplet och halsbandet är 11 mm. breda. Riktigt snyggt, tycker jag, men det kommer inte längre till användning. Tror det kostade ca. 250-275:- nytt för hela setet. Något du skulle vara intresserad av?

    2012-03-27 | 22:44:14
    Bloggadress: http://minochellas.blogg.se/
  • Jasmine säger:

    Hade lite till, men mailar dig allt istället...

    2012-03-27 | 23:57:38
    Bloggadress: http://minochellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: