rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Mitt hjärta

Kategori: Allmänt

Som ni kanske förstår så är velvet min första egna hund o
Familjens första hund.
Velvet betyder så mycket för oss alla, hon är så extremt bortskämd av både min mor o far. När velvet är dålig på att äta så sitter min far med sked o matar henne. Snacka om bortskämd,
Hon vet att hon är vår prinsessa o får ofta sin vilja igenom. Hon är en äkta ryss ( envis )
Dock har hon inte förståt att hennes matte är lika envis.

O som ni säkert läst så har jag o velvet gått igenom mycket, hennes dåliga ben o mina dåliga ben.
Något som jag tycker är obehagligt är att när jag operera mitt höger ben så skada velvet sitt högra o blev opererad.

Iaf jag älskar henne mer än allt.
Såklart så älskar jag Chulli med o han är min prins i alla lägen.
Kan inte leva utan någon av mina små sötnosar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: