rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Orka

Kategori: Allmänt

Är inte alls på humör för något så vet ej om jag kommer orka blogga.
är så himla less o arg.

De är inget jag vill dela med mej av då jag bryter mot sekrites mm. 

Hundarna o jag har varit på flera långa promenader nu när de varit fint väder :)
Amina min kompis hängde med vissa gånger o de är alltid kul med sällskap. Jag är ju väldigt pratglad. haha
Om jag ej nämnt de så prata jag med underbara Liza från kennel stolt i måndags :)
Svårt att få tag på kvinnan men jag lyckades ;) hahaha
vi har alltid så trevliga samtal :)

men men saknar min kära kalmar sötis med.
Tråkigt att så fina vänner som liza o monika ( kalmar sötisen ) bor så långt ifrån mej.
men fina vänner är ni om ni läser detta.

Nu ska jag sova iaf. hoppas på fint väder imorgon med.
Kan iaf tilllägga snabbt att chulli ska ställas nu den 10 mars :D
jag är så nervös.
håll tummarna för min fina prins.

natti

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: