rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Sund hund mat

Kategori: Allmänt

Sund hund mat är märket på maten velvet äter. Jag ångrar att jag inte börjat tidigare för hon är så fin i päls , hull mm.
Hon är piggare o ser ut att må bättre.
Som jag skrivit innan så luktar de skit men de får jag ta.
O priser är inte farligt iheller om man har en liten hund.
22 kr för 500 gr mat. Jag får ut ca 14 bitar mat till henne.

Så kräsna hundar gillar nog detta för velvet har en hel 15 kg tunna med små påsar av hund mat i olika märken o sorter.

Glad att jag hittar något hon verkligen älskar :)
Tar 2 SEK så är hennes mat uppäten :)

Här på bilden så ligger både morgon o kväll. Jag fryser in maten o sedan förvarar jag den i kylen med lite plast över.
De är toppen bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: