rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Berg flyttar in

Kategori: Djuren

Är de någon mer än jag som ser på berg flyttar in ??

Jag sitter som klistrad som resten av familjen , skulle tro att mormor o gamla mormor också gör de.
Anna Book är med o hennes mamma va en fin vän åt min gamla mormor.
Min mamma har även lekt med Anna o hennes syster när mamma va o hälsa på gamla mormor som liten.

Jag har sj träffat Annas mamma o hon va en mycket fin människa.
Hon tala om för min pappa hur dumt de va att röka o att hon ångra de så.
De kändes lite i tår kanelen när Anna berätta om sin mamma i tv för jag kunde verkligen se o höra de Annas mamma sa till min pappa.

De ska finnas ett foto på mej o Annas mamma. Vart de finns de vet jag ej då de va med Annas mammas kamera de togs.

Men nu är snart reklamen slut hihi

Vill tillägga att jag ej går ut med namn på Annas mamma de får hon sj göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: