rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Trött

Kategori: Djuren

Är så himla trött på folk som snackar en massa o sen inte kan stå för de eller blir sura för typ inget.
Har en familj som bor här i vårt hus o dom är så respekt lösa så man blir helt galen.
Dom borde förbjudas att ha barn.
Deras barn vet inte att man inte förstör andras saker o när man säger ifrån att dom ska ersätta de som barnen förstört Så vägrar dom.
GRRRRR blir så arg.

Sen en såkalat vän blev fan sur för inget sånt blir man så jävla arg för.
O detta behöver jag verkligen inte just nu. Min såkalat vän vet att jag inte just nu mår så bra för de är kaus med AF mm. Men då ska denna person också börja sura.

Palla jag skiter snart i alla jävla tråkiga människor.
Orka liksom. Orka ha energi tjuvar i mitt liv o folk som göra att jag mår psykiskt dåligt.
ORKA. Blää

Nu ska jag laga mat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: