rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Idag

Kategori: Djuren

Idag har vi haft en ok jag. Jag har ej mått bra tyvärr. Min kropp börja säga ifrån fysiskt nu att jag ej när bra psykiskt :( jobbigt men de får gå. Hundarna har busat extremt mycket idag o till o med Chulli hängde med en väldigt liten stund Max 5 min men han lekte. Min fina tråk kille kan ;) hihi
Jag har dock stora planer framför mej o hoppas de går som jag vill för då kommer ännu en pussel Bit falla på plats :)
Men nu ska jag sova :)
Natti

Kommentarer

  • Matte till Paris - The queen of chihuahua säger:

    tack så mycket för tipset! Jag letar också som en galning men finns inte så mycket att leta efter, det finns inte så mycket att välja på tycker jag. det finns stora brister när det gäller hundvagnar. jag tycker dem ska vara isolerade för att man ska kunna t.ex gå på julmarknad med hunden i utan att hunden fryser röven av sig. Som jag skrev i inlägget du kommenterade så kan jag tänka mig en rosa vagn från Mylittlecloset.se men vagnen är inte isolerad och kostar bara 1.599:-. Det är inte mycket för en hundvagn. det tycker jag i alla fall. jag har mycket pengar så jag kan köpa en vagn som kostar betydligt mer än så. jag är orolig om vagnen verkligen håller så länge jag vill. jag har fått svaret: varje gång man använder vagnen slits ju den, precis som om man använder en barnvagn. så det är svårt att säga hur länge vagnen håller.

    Hundvagnarna som säljs på Mylittlecloset.se tillverkas i samma fabrik där dem gör barnvagnar så Hundvagnarna SKA ju hålla tillräckligt i flera år (3-4 år) , tycker jag. Jag vill ju inte köpa en vagn och så går den sönder efter bara 1-2 år, då kunde jag lagt 1.599:- på något annat till Paris. I inlägget du kommenterade ser du också en blå vagn, den heter Buggy first class. Men dem tycker jag inte alls är snygga. Om jag ska köpa en vagn vill jag att den ska vara helst rosa och fin design. Med mugghållare, regnskydd, varmt material som skyddar mot snö, snöstorm. Vagnen ska klara av alla väder. Och bra att ha med på utställningar. Vad är det för ras på dina hundar? hur hittade du min blogg? Kram!

    Svar: På ebay söker du efter pet stroller. men tänk på att handla från eu länder då slipper du tull.
    jag tror inte de finns några fodrade vagnan. men om man köper en backon track filt så ökar den blod cirkulationen hos hundeno den håller sej varmare så de kan man ju ha i vagnen. de har jag både sommar som vinter.
    har även täcken till mina i detta märke.

    kolla annars med dogomania tror jag hon heter.hon har vagnar :)

    kram:)
    Rysskkärlek

    2012-10-18 | 15:13:29
    Bloggadress: http://mendoca.blogg.se
  • Matte till Paris - The queen of chihuahua säger:

    Söker man på Hundvagn, ger det inga träffar på ebay.se

    Svar: hur jag hitta dej de minns jag ej. mina hundar är av rasten russkiy toy där av mitt blogg namn ryssk kärlek
    Rysskkärlek

    2012-10-18 | 15:31:33
    Bloggadress: http://mendoca.blogg.se

Kommentera inlägget här: