rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Inte utan dina andetag

Kategori: Allmänt

Snart måste har jag kommit till den dagen som kommer krossa mitt hjärta föralltid.
Jag tvingas ta bort min älskade velvet.
 
De är något av de värsta jag kommer göra i mitt liv o jag kommer sakna min lilla fiss så.
Men jag tänker inte va en egoist i denna fråga. utan min prinsessa förtjänar de bästa o den dagen hennes ben ej håller längre den dagen får hon bli den finaste änglen på himlen.
Velvet kommer alltid vara den finaste hunden för mej.
Min kärlek till henne är obeskrivlig. Vi har gått igenom så mycket tsm.
Hon har funnits vid min sida när jag varit sjuk eller skaddad o jag har funnits där för henne när hon varit sjuk o skadad.
 
Velvet du är mitt hjärta o kommer alltid va den bästa <3
 
 
 
 
Låten jag länkar till är en otroligt fin låt o på Monikas vackra bröllop så grät jag nästan när hennes kompis sjöng den i kyrkan. så vackert.
 
 

Kommentarer

  • Jasmine säger:

    *En stor kram*

    2012-09-25 | 22:50:06
    Bloggadress: http://minochellas.blogg.se
  • Monika säger:

    Kram <3

    2012-09-29 | 22:15:42

Kommentera inlägget här: