rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

säljes.

Kategori: Allmänt

här Kommer jag snabbt lägga upp de jag säljer
 
1: Flytväst till hund som vägen 4-5 kg . St M står de i den :)
Märket är dog o dino sport .
Använd knappt 2 minuter då den va för stor :(
Säljes för 200 kr
Vid snabb affär kan pris diskuteras
 
2: Blått halsband o koppel
Halsbandets mått är `28 i inersta hållet o ytersta 32 cm

250 kr för båda
 
 
3:Snygg sele / täcke
St XS
Aldrig använd
150 kr
 
4: Puppia sele st M
Använd ca 3 ggr på korta promenader.
150 kr för sele o koppel
 
 
 
 
5: Theo jacka st S
100 kr
Använd men i fint skick
 
6: Mysig overall i tunt material.
Passar hundar med ryggläng på 25 cm
Endast testad
100 kr
 
7:Täcke i st 30
Neon grönt med reflek.
Endast testat på en promenad men de va för stort för min lilla tjej .
100 kr plus frakt
 
8:Halsband i st 25
Helt nytt
100 kr
Äkta skinn
 
 
 
9: Väldigt lite använd väska.
mitt pris 250 kr

mer info finns på denna länk.
http://www.petster.eu/se/art/cc-bagliknande-vaska-rod.php
 
10:Klänningen st M .
Använd vid en fotografering.
130 kr
 
11:3 klänningar som är använda vid en fotografering.
Dom 2 översta är st S o den andra är st M .
130kr st
Nypris gav jag mellan 200-250 kr st för dom
 
12:Äkta skin halsband
Använt en gång på en uppvisning.
St 25
100 kr
 
kan ordna frakt om köpare betalar. samt att jag kan ta med de till utställningar om jag ska ditt.
paket pris kan också ordnas beroende på hur mycket du köper.då jag är i behov av plats o behöver få bort saker som ligger o skräpar.
kommentera för mer info.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: