rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Tisdag

Kategori:

Idag börja dagen med att åka till kiropraktorn. Gud va grym han va. De gjorde inte ont alls mer än när han försökte trycka rätt min höft som är sne.
Är stel i höft parti samt sne. Över rörlig i ländryggen o stel i över delen på ryggen. Inte konstigt jag har ont :(

Men fy va skönt de va när jag fick loss de värsta :) najs

Sen körde mamma ,jag o handla bullar o en ny barngrind :)
Sen for vi hem till isa :) mitt andra hem typ.
Så åt vi lite där o mamma åkte till jobbet. Så stanna jag kvar o prata med isa :)

Fick sen lift med isa hem. Har sovit o vilat resten av dagen.
Men nyss satte jag upp nya grunden o så bra de blev :)
Här kommer även en ny bild på så sängen. Chulli älskar kunga sängen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: