rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Tisdag

Kategori:

Idag va vi hos isa :)
Wendy lekte med sina kompisar där. Wendy fick även klorna fina av isa :) Wendy är nämligen hal som en ål o jag kan inte hålla henne sj o klippa.
Så bättre en van klippare får klippa o jag hålla en hal ål.

Men de gick bra iaf.

Nu ikväll har jag tagit tandsten på Dobby som har fina o vita tänder nu efter lite tandborstning med :)
Jag skulle ta chullis tänder med men han blev så rädd att de ska göra ont att han glömmer andas. Hans tunga blir blå o man ser att han inte andas. När man släpper flåsar han som en galning o får tillbax färgen på ringen väldigt snabbt. Men de är läskigt att han blir så rädd att jag ska skada han eller att de ska göra ont.
De svider i mattes hjärta att min fina prins min så :(
Men men fick iaf borsta hans tänder lite extra ikväll .
Han har bara tandsten på en sidan av munnen så får ta de en annan dag.

Jag gjorde en extra genomgång med velvet idag med o upptäckte att hennes vulva va svullen så hon löper eller ska börja.
Jag gör alltid en hel koll varannan dag på hundarna o varje dag kollar jag så dom mår bra såklart.
Men iaf skönt att veta att velvet funkar.
Nu hoppas jag bara att hon inte får problem med livmodern som föra gången hon löpte :(
Jag vill inte att mer ska hända henne hon .

Men men nu ska vi sova iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: