rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Är sömnlös som vanligt

Kategori:

Ligger sömnlös så tänkte nu när jag ändå försökt sova i ett par timmar så kan jag ju ändå blogga.

Tänkte börja läsa lite i körskole boken med. Har ändå inget annat för mej .

Allt med Dobby går lyssnade , han har dock kissat in sitt revir men har skydd på sej så allt kommer i dom ju. Men ibland läker de lite :(
Men men tur att Chulli ej går efter. Han går mer o letar upp ställena där Dobby råkat släppa en droppe från skydde o skäller på mej så jag får ta de. Duktig gubbe :)

Jag kan berätta att jag ska försöka ta mitt körkort så fort jag bara kan sen ska jag gå utbildning till vårdhunds förare o Chulli ska få gå den med mej. Om ca 3 år ska jag utbilda wendy med så hon ska få jobba med mej o ta en paus i valpandet :)

Har stora planer nu. Dom ska bara gå vägen dock hänger allt på pengar o de är de som stör mej mest :( allt ska hänga på pengar :(
Hatar de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: