rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

I lördags

Kategori:

I lördags va jag hos mormor då mina kusiner va där :)
Hade hundarna med mej ditt o vi myste med dom :)
Tim min äldst kusin träna även utställning med Dobby o gjorde konster med Chulli , så som sitt, ligg , snurra o backa.
De gick super bra.
Tim är sjukt duktig med hundarna o jag önskar att han kunde få en egen hund.
Dock har jag lovat han att när han blir tillräckligt stor o kan ta hand om en valp så ska han få de av mej.
Så får ju snällt hålla de jag lovat.
Men Tim hade kvar också , haha
Valpen skulle se ut som velvet o heta velvet. Tim älskat velvet o ibland ringer han för att fråga hur hon mår, han är så gullig.
Kan säga att kärleken mellan Tim o velvet finns från båda håll. Velvet avgudar Tim o är så mjuk o snäll mot ha .
Men till sommaren hoppas jag att Tim får ställa Dobby på något utställning.
För dom 2 har kunnat vinna mycket ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: