rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Kiss skydd

Kategori:

Just nu syr jag väldigt mycket o mobilbloggen krånglar som vanligt o jag har inte orkar bråka med de.
Så tyvärr blir de inte så många inlägg.
Men iaf dra lite kort.
Haft möte på klubben. O vi ska dra igång igen :)
Syr även mina skydd o dom blir allt snyggare o snyggare :)
O jag hjälper vänner med deras hundar.
Just har jag mycket att göra o de är skönt imellan åt då jag ofta tänker på velvet. De börjar gå mot sitt slut o jag märker hur dålig hon börjar bli.
Så fort de är kalt så vill hon bara bli buren o de är snabbt ut o in fort så hon ibland snubblar på väg in.
De är sjukt jobbigt att dagen som jag kommer hata för resten av mitt liv snart är här :(
Men velvet ska inte få lida o de är de viktigaste.
Men iaf nu måste jag sova.
Ska sy lite mer imorgon o sen ska jag till isa :)

Hos isa är man alltid glad o jag ska pussa o gosa med hennes älsklingar.

Natti på er ( velvets tass på bilden )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: