rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Klo dag

Kategori:

Idag fick wendy , Chulli o Dobby sina klor klippta.
Chulli hatar detta med klo klippning o så va han när jag fick hem han. Men för någon månad sen så fick isa klippa hans klor o efter de så sitter han helt lugnt tills vi har en tass kvar då börjar han streta lite o sista klon är värst. O efter allt så blir han så glad o hoppar runt.

Wendy gillar inte de här iheller men henne kan man övertala lättare , dock är hon svårare att hålla om hon skulle börja åla sej. Men de gick bra.

Dobby han klippte jag bara väldigt lite på just för att jag skulle kolla hur han va nu när mamma ändå satt sidan om o kunde hjälpa mej om de behövdes.
Men de gick bra lite motvillig men de gick.

De snöar också här så de är inte direkt skoj :( vill ha värme nu.

Imorgon ska jag beställa tid för velvets klor. Hennes klor får Vetrinären klippa. Hon sitter som ett ljus där. Men hemma får hon panik. Hon är så smärt känslig efter allt hon gått igenom o jag är så rädd att skada henne. Så bättre att dom som kan klippa klor snabbt o är super vana får göra dd. O dom vet hur dom ska klippa hennes klor.

Men natti på er kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: