rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Sömnlös

Kategori:

Usch kan ej sova :( så sjukt stötigt.
Så jag bestämde mej för att kolla lite anatomi o hundar.
Så fram med boken o Googla hundar :)

De är sjukt att jag kan komma på mej sj att hundar som jag tyckte va super snygga inte alls är lika fina längre nu när jag lärt mej mer om anatomi mm.
Dock finns de några hund som växt i mina ögon.
Monikas Stella som har en sjukt snygg stomme o jag älskar henne temprament.

Isa's Dd . Han växer mer o mer. Han har också en snygg stomme :)
O han har världens roligaste personlighet o underbar är han.

Dd finns många fler hundar men detta är dom 2 hundar som mina 2 kära vänner äger.

De är 2 mycket fina hundar :)
Men men nu ska jag kolla vidare på fler hundar o läsa lite. Hoppas jag snart somnar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: