rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Chulli

Kategori:

Tänkte skriva info om Chulli.

Chulli som han kallas heter Jonathan Chulli bohemia o han kommer ifrån Tjeckien .
Han är pappa åt velvet o hennes syskon.
Chulli som jag kallar han fick jag hem för lite mer än 2 år sen.
Han är nu 5 år gammal o fyller år den 29 feb .
Chulli har en bror med som bor på en annan kennel .
Hans bror är black and tan.

Chulli är rent sällskaps hund då han är kastrerad o är min finaste kille.
Jag o Chulli tränar i en uppvisnings grupp som vissar lydnad o trick.

Chulli är även med i hund ungdom o lånas ut där till barn som inte sj har hund. Men hans favorit är en flicka på 7 åt som heter Erika :)
Erika o Chulli är ett fint team o Erika älskar nog Chulli lika mycket som han älskar henne.

Så de är lite info om min prins

https://cdn2.cdnme.se/2951111/7-3/pic_514aef52ddf2b32e494faa75.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: