rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Hundklubben

Kategori:

Idag börja dagen med att åka till burlövs brukshundsklubb för att träff hundungdom.
Vi gick igenom mycket av säkerheten i agility o lärde hundarna att vippen ej va farlig fast att den smäller.
Vi va där ute kl 11 o åkte hem 14:30 .
Jag va helt död.
Åkte dock o handla snabbt för att sedan åka hem , äta o iväg till klubben igen för då skulle jag o Chulli träna i vår uppvisnings grupp som vi är med i.

De fick kalas för mej o Chulli i vår träning :) o jag är nöjd med hans prestation idag. Inte tränat på länge o sitta på en kall lerig plan är inte de man skulle vilja när se blåser mycket ute :(

Så han ca duktig min prins.

Nu ikväll har lilla prinsen även tvättat mitt onda knä som han alltid gör bör jag har extra ont i de.
Han är så söt min älskade chulli. <3

Men nu ska vi sova. Hund gänget sover redan :)
Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: