rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

sy , sy

Kategori: Allmänt

dagens sysla är sy. ska sy massa skydd som jag ska sälja o ge bort.
men de ska klippas ut allt först då jag sydde upp hela lagret till en dansk kvinna som köpte 4 st o sen en dansk man som köpte ett par st med.
de går snabbt.
mina skydd är kisse skydd till hanar.
ett skydd man sätter runt magen så dom ej kissar överallt.

mina kissar inte inne mer än när de är löp tikar . o eftersom jag har 2 hanar så blir de ju lite kiss i byxorna o sen är de ju smart då tikarna ej ska paras med mina hanar.
dom kommer ju ej åt att para med ett skydd.
tikarna har såklart trosor på sej som jag också ska börja sy.
men iaf skyddet skyddar mot kiss o sen kan dom ej para sej.
men de är ingen garanti då vissa hanar plockar av sej sina skydd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: