rysskkarlek

Johanna , Velvet , Chulli , Wendy o Dolli

Velvet

Kategori:

Jag har många gånger skrivit om velvet o den 4 april fyller min älskling 3 år.

Jag är så lycklig att jag fått lära känna denna fina hund. Men mitt hjärta de kommer krossas den dagen jag måste säga Hejdå.
Dagen kommer komma för fort o de är de som känns så jobbigt.
Jag skulle kunna sälja allt jag har o bo på gatan bara velvet blev bra men de kommer aldrig hända :(
Min älskling är väldigt dålig o jag måste se varje dag som en ny dag o ännu en dag jag får va med henne.

Velvet är min första egna hund , köp för mina egna pengar. Betala alla hennes vetrinär kostnader o alla operationer , allt vad som har hänt henne.
Hon är mitt hjärta , min själ , min finaste ja mitt allt.

De är velvet som väkt mitt avels intressant att kunna förbättra denna ras.
För de jag gått igenom med velvet vill jag inte att någon ska gå igenom.
Jag säger inte att de är ett dåligt avels arbete som ligger bakom , men man undrar lite vad som gjort att velvets skelett är så tunt o skört, samt hennes brors hjärt fel o hennes syster som blev avlivad pågrund utav en sjukdom.
Tankarna kring detta är många o jag vill inte skylla på någon .

O därför tänker jag ta mitt ansvar som människa o ryss ägare att förbättra rasen o göra vad jag kan för att rasen ska bli så bra så möjligt.
Wendy min framtida stjärna o eventuella avels tik får föda mej några champinjoner ;) hahaha

Men men nu ska jag försöka sova. Velvet ligger intill mitt bröst o sover.
Min älskling o jag säger god natt o ska sova med dom andra nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: